Huom! Tämä rekrytointi on jo päättynyt. Voit kuitenkin jättää avoimen hakemuksen.
Tampereen Datapiste Oy on yrityksille IT-palveluita tarjoava vakavarainen yritys, jonka toimipisteet sijaitsevat Nokialla ja Helsingissä. Olemme täyden palvelun IT-talo, jonka toiminta-ajatuksena on tarjota yrityksille kaikki niiden arjessa tarvitsemansa laitteet ja tukipalvelut.
Haemme nyt yrityksemme kasvun myötä Nokian toimipisteeseemme
Kokoaikaista HELPDESK-tukihenkilöä
huolehtimaan asiakasyritystemme monipuolisista tarpeista niin toimistosta käsin kuin asiakkaiden luona.
Ratkot tehtävässä mm. yritysten erilaisia arkisia IT-ongelmia, asennat laitteita ja tietoverkkoja, ja ylläpidät ja opastat niiden käytössä. Työnkuvasi on laaja, mutta vaihteleva.
Työssä menestyminen vaatii sinulta:
- hyvät ongelmanratkaisu- ja asiakaspalvelutaidot
- itsenäistä työskentelyotetta
- vahvaa tietoteknistä osaamista
- Googlen ja Microsoftin tuotteiden tuntemusta
- Windows ja Mac-ympäristön hallintaa
- ajokorttia
Erityisenä plussana näemme kyvyn ymmärtää asiakkaan IT-infraa ja nähdä siihen liittyviä kehitysmahdollisuuksia.
Taustasi voi olla opintoja vielä suorittava, vastavalmistunut tai vaikka jo pitkän työuran IT-alalla tehnyt. Taustasi ei siis ole tärkein, vaan osaamisesi taso ja halu kehittää itseäsi edelleen.
Työnantajana tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä IT-alan osaajaksi ja ajan myötä laajentaa toimenkuvaasi osaamisesi perusteella. Hyvät työtilat Nokian Portissa, rento työyhteisö, jossa saa olla oma itsensä, ja kollegiaalinen tuki ovat tarjolla jokaisena työpäivänä kuten myös etätyömahdollisuus.
Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetä viimeistään 21.5.2021 mennessä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si osoitteeseen: rekry@tdp.fi. Voit myös kysyä lisätietoja tehtävästä numerosta: 040 7483 818 / Pauli Aalto.
Toivomme tehtävän tulevan täytetyksi ennen kesää, mutta palkkaamme heti sopivan henkilön löytyessä, joten ota yhteyttä ensi tilassa!