TDP Käyttäjätuki – IT-käyttäjätuki ihmiseltä ihmiselle.

TDP Tuki

Tarvitseeko yrityksesi käyttäjätukea, joka vastaa viipymättä jokaiseen yhteydenottoon, selittää helpolla suomen kielellä toimenpiteet ongelmaan ja joka tuotetaan kiinteällä, järkevällä kuukausihinnalla?

TDP Tuki tarjoaa ihmisystävällisen IT-käyttäjätuen jokaiselle asiakkaallemme. Meillä käyttäjätuki tarjotaan ihmiseltä ihmiselle ymmärtäen, että asiakkaalle ongelma on aito ja hän haluaa siihen nopeasti ratkaisun.

TDP Tuki koostuu täysin yrityksemme omasta henkilöstöstä, jolta löytyy asiantuntemusta ratkaista pulmat niin sähköpostin käytössä, ohjelmistojen lataamisessa, salasanojen palauttamisessa kuin kaikissa muissa toiminnallisissa IT-pulmissa.

IT-tuen käyttöohjeet

Sopimusasiakkaana yrityksenne käytössä ovat niin TDP:n etä-, puhelin- kuin lähituki.

Sujuvan palvelun takaamiseksi kontaktoi eri tukitarpeissa alla esitettyjen ohjeiden mukaan.

Etätuki

Ensisijaisesti lähetä tukipyyntö sähköisesti osoitteeseen tuki@tdp.fi.

Kirjoita otsikkoon osuva kuvaus ongelmasta, kuten “Liittymän avaus” tai “Ohjelmisto X ei toimi”. Kuvaa viestissä ongelma mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta henkilökuntamme osaa kartoittaa ongelman pitkälle itsenäisesti.

Teamviewer-etätukisovellus

Lataa tästä TDP:n etätuen mahdollistava Teamviewer-etätukisovellus.

Puhelintuki

Jos tarvitset IT-tukea välittömästi, soita numeroon 010 292 1640.

Välitöntä tukea vaativia ongelmia ovat esimerkiksi, että tietokoneesi ei käynnisty, et pääse salasanalla sisään, klikkasit sähköpostissa huijauslinkkiä tai muu työnteon estävä force majeure.

Lähituki

Lähitukea tarjoamme aina, jos emme saa ratkaistua asiaa etänä tai puhelimitse.

Uusi asiakas?

Huolehdimme joustavasti asiakasyritystemme IT-laitteistojen toimivuudesta ja työn sujuvuudesta.

Tuki-, huolto- ja ylläpitosopimukset saat edulliseen kuukausihintaan. Tiedustele lisää!

Pauli Aalto | 040 748 3818 | pauli.aalto@tdp.fi

Mika Mäkinen | 040 632 7090 | mika.makinen@tdp.fi