TDPIT-palvelutTukipalvelu

TDP tarjoaa ripeät laitetoimitukset ja sujuvan laitehuollon.

Tuki- ja huoltopalvelun avulla minimoit keskeytykset

Tarjoamme nopeat tukipalvelut takaamaan työskentelynne sujuvuuden.

Akuutit ongelmat ratkaistaan yleensä heti etäyhteyden avulla ja tarvittaessa asiantuntijamme saapuvat nopeasti paikan päälle palauttamaan järjestelmänne toimintakuntoon.

Hinnoittelumme on selkeää, perustuen joko loppukäyttäjien määrään tai asennukseen käytettyyn aikaan.

Palvelusisältö

Tukipalvelu -asiakkaiden palvelupyynnöt käsitellään ensisijaisina ennen muiden asiakkaiden pyyntöjä. Vianselvitys aloitetaan arkisin 4h sisään ilmoituksesta. Tilattujen palveluiden perustason hallinnointi, kuten käyttäjänimien muutokset ja salasanojen nollaukset sisältyvät kuukausihintaan.

Palvelu koostuu seuraavista osa-alueista:

  • Tukikanavien keskitetty hallinta
  • Puhelintuki
  • Etätuki
  • Lähituki
  • Etähallintaohjelmisto 
    • 256-bittinen AES-salaus
    • ISO27001 ja SOC2-sertifioitu

tdp hinnasto

Hinnasto tukipalvelulle

Tuntiveloitteinen7,00 €/kk + 68€/h
Kiinteä hinta 1-9 käyttäjää

29,50 €/kk

Kiinteä hinta 10- käyttäjää

19,50 €/kk

Lähituen osalta minimilaskutus on 1h, etätuen 1/2h. Etätuen minimilaskutusaika koskee vain tuntiveloitteista sopimusta.

Tukipalveluhin liittyvät työasemien etäasennukset sisältyvät kiinteähintaisen tuen kuukausimaksuun.

Kasvuyrityksen arjessa IT-haasteet ovat usein näkymättömiä, kunnes tapahtuu jotain yllättävää. Välillä laitteet menevät rikki, ohjelmistopäivitykset epäonnistuvat tai yhteydet katkeavat juuri silloin, kun kiire on suurin. Myös laiteasennukset tai yksittäisen ohjelmiston kaatuminen voivat nopeasti aiheuttaa ylimääräistä työtä ja häiriöitä koko tiimille. Joskus eteen voi tulla myös isompia tietoturvaongelmia tai jopa kyberhyökkäyksiä, jotka vaativat nopeaa reagointia ja asiantuntemusta.

IT-ongelmat kuormittavat herkästi koko henkilöstöä ja vievät aikaa myös niiltä, joiden pitäisi pystyä keskittymään päivittäiseen tekemiseen ja yrityksen kasvuun. Kasvuvaiheessa yrityksen järjestelmät ja toimintatavat kehittyvät nopeasti, jolloin myös IT-ympäristön hallinta ja kehittäminen vaativat yhä enemmän aikaa ja monipuolista osaamista.

TDP:n ulkoistettu IT-tukipalvelu tarjoaa kustannustehokkaan ratkaisun IT haasteisiin. Saatte yhden selkeän yhteyskanavan kaikkiin IT-asioihin.Oli kyseessä käyttötuki, ohjelmistohaaste tai äkillinen tietoturvaongelma, apua on aina saatavilla nopeasti. Etätuki ratkoo useimmat ongelmat välittömästi, ja tarvittaessa asiantuntijamme saapuvat paikan päälle. Selkeä hinnoittelumallimme tekee budjetoinnista helppoa, voit valita tarpeidesi mukaan joko käyttäjämäärään perustuvan kiinteän kuukausihinnan tai tuntiveloitteisen palvelun.

Ulkoistettu tukipalvelu varmistaa, että yrityksesi ICT-ympäristö pysyy kunnossa ja te voitte keskittyä liiketoiminnan kasvattamiseen ilman IT-huolia!

Ota yhteyttä

Lähetä

Pauli AaltoToimitusjohtaja0407483818