TDP:n tukipalvelu tarjoaa yrityksellesi osaavaa käyttäjätukea niin etä-, puhelin- kuin lähitukena.
Tuki auttaa ratkaisemaan IT-laitteistoon ja sen käyttöön liittyvät ongelmat viikon jokaisena päivänä nopealla vasteajalla.
Tuen avulla ratkaistaan useimmat ongelmat heti niiden ilmaantuessa.
Etätuen hyödyntämiseen riittää internet-yhteys ja ladattava tai esiasennettu etähallintaohjelmisto. Joskus ongelma johtuu laiteviasta ja ratkaisu vaatii laitteen vaihtoa tai huoltoa. Tällöin TDP:n varalaitepalvelun kautta saa korvaavan laitteen käyttöön huollon ajaksi.
Tuki- ja huoltopalvelumme sisällytetään yleensä osaksi palvelusopimusta ja ne ovat yrityksen työntekijöiden käytössä palvelusopimuksen mukaisesti.
Sopimukseen voidaan liittää työntekijöiden työvälineiden lisäksi ohjelmistojen käyttö sekä muut IT-laitteet kuten vaikkapa toimiston tulostimet tai monitoimilaitteet.